Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent e60 535d 272KM. Mam błąd 4E86 - zawór elektromagnetyczny 3 (interlock), skrzynia pracuje tak jakby ślizgało mi się sprzęgło, ale nie zawsze. Na trybie DS jest raczej ok. Na D jak dłużej jadę spokojnie i chcę depnąć, to wtedy jest masakra, wtedy jest odczuwalny duży uślizg. Jak chcę mocno przyśpieszyć, to daje najpierw trochę gazu aż wyczuję moment tak jakby skrzynia załapała/zazębiła i wtedy mogę dać gaz do dechy i skrzynia ładnie pracuje.

Wymieniłem w skrzyni miskę z filtrem i olej i zrobiłem regenerację mechatroniki, tj. wymieniłem adapter, tulejki gumowe, tuleję gniazda elektrycznego, płytę separacyjną, tłoczki oraz zrobiłem czyszczenie elektrozaworów - były sprawdzone miernikiem. Wszystko oryginalne ZF. Do tego wymieniłem konwerter na regenerowany v102 wzmocniony kewlarem. No ale skrzynia nie pracuje dobrze i mam błąd 4E86 - zawór elektromagnetyczny 3 (interlock).

Czy to wina tego zaworka i muszę je jednak wymienić na nowe, czy to może wina konwertera? A może to jeszcze coś innego? Miał ktoś podobny problem i coś podpowie? Moc auta seryjna.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem elektrozaworki, ale błąd nie daje się usunąć. Ktoś ma jakieś pomysły?
Opublikowano

Wydaje mi się, że te zaworki o których piszesz nie będą powodować elektrycznego błędu.

A może być walnięty sterownik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.