Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mój problem zaczął się po wymianie przekładni kierowniczej.

1. Źle ustawiłem przekładnie względem kierownicy - stąd pytanie jak można odczytać aktualny kąt skrętu?

W celu poprawienia ustawienia kierownicy względem przekładni na drążku wielo-rowkowym od strony przekładni.


2. Czy taki kąt da się skalibrować?



Dodam że mam do dyspozycji tylko IMPĘ....


Z góry dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.