Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. pacjent m52b28 jak w temacie faluje na biegu jałowym skacze około 100rpm w dół duże spalanie pól baku i zasięg na 250 km, kopalem na forum ale nic znalazłem a chodzi mi o przepływomierz na zimnym silniku mogę odłączać podłączać zero różnicy, po nagrzaniu przy odłączaniu obroty idą z 200 obrotów wyżej i tak trzyma ale nie kuleje a przy podłączeniu dławi się ze prawie gaśnie ale po 2 sekundach wraca do normy, auto moc trzyma, przy korkach na 1 biegu czasami szarpnie, świece i czujnik położenia walka rozrządu nowe wszystko oryginalne
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

problem rozwiązany

w przepływomierzu są dwie blaszki lub pręciki nie wiem jak to się nazywa i jeden z nich był przerwany na samej górze że bez rozbierania nie można było tego dostrzec, przepływomierz wymieniony i wszystko śmiga :lol: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.