Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moje bmw e60 530d 235hp bierze olej, okolo 1l na 2000km , po odpaleniu na jalowym jak przygazuje dymi na niebiesko , jeslli chodzi o moc to troche dziwnie bo raz ma jak trzeba a raz troche mniej , dodam ze turbo w listopadzie było regenerowanie w mielcu . Wie ktoś może czy w tym silniku tak jest bo sa opinie podzielone . Też slyszałem ze uszczelniacze tu lubia przepuszczac i pierscienie sie zapiekać . Dodam ze przebieg 270 tys km , moze miał ktoś podobny problem . Bede wdzieczny za jakies sugestie.
Opublikowano
Mam już któreś auto z m57 i jeszcze nigdy uszczelniacze zawarowe nie puszczały. A miałem nawet z przelotem ~ 500k. Ale dla mnie to wygląda na turbo... Z dmuchawka po regeneracji różnie bywa.
Opublikowano

Może slinik był przegrzany?


Odczep rurę dolotową do ssącego albo kolanka przy IC jak bedzię dużo oleju to odma do wymiany albo turbo nieszczelne dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.