Skocz do zawartości

Problem rdc


Marcinn1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zalozylem kola letnie z czujnikami. Problem wystapil po przejechaniu paru metrow, komunikat ze w tylnym lewym kole jest za malo powietrza. Po dopompowaniu, zresetowaniu dalej to samo wiec wymiana czujnika na inny. Znowu po przejechaniu paru metrow komunikat jednak juz z przodu z prawej strony, zamienilem kola miejscami prawe na lewe i komunikat dalej ejst na prawym wiec czujnik bym odrzucil. Spotkal sie ktos z czyms takim i wie jaka moze byc przyczyna? Wogole w menu nie pokazuje mi cisnienia opon i temp chociaz mam to zakodowane i napisy sa lecz sa --- kola na zielono tylko ten prawy przod na pomarancz swieci ale nie pokazuje ile jest cisnienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
problem moze sie sprowadzac do kompatybilnosci odbiornika z czujnikami, zczytanie ista przyniesie ci odpowiedz, w takim wypadku trzeba by go wymienic, mozesz tez poukladac wszystkie kola jak najblizej niego - prawy tyl - i wtedy sprawdzic czy wszystkie dobrze odczytuje, to tez by wskazywalo na odbiornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpinam się pod temat.

Problem tego typu ze rdc na idrive pisze by sprawdzić ciśnienie kół i zresetować rdc.

Problem jednak w tym ze rdc się resetuje i nie kończy resetować tak jakby się zawiesiło?

Gdzie jest ten odbiornik od rdc?

Pamietam ze miałem taki problem tez w x1 f48.

Może ktoś z was już ta usterkę naprawił kiedyś?

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem z nowymi czujnikami które kupiłem do zimówek, wgrywało się do 49%-60% i dalej tracił kontakt, potem temat trochę studiowałem, rozmawiałem z różnymi specami od opon i czujników i wyszedł mi brak kompatybilnośći. Co oczywiście w kolegi wypadku raczej nie ma miejsca bo wnioskuję że czujniki wcześniej funkcjonowały normalnie, ja w głównej mierze obstawiałbym koniec baterii w jednym z czujników bo ich średnia długość życia to ok 4-5 lat, ale z tego co wiem potrafią one paść zdecydowanie szybciej, w ostateczność jest jeszcze ta skrzynka ale wcześniej sprawdziłbym każdy czujnik z osobna jakimś programatorem tpms.

Oczywiście piszę głównie o kompletach czujników w dwóch różnych kompletach felg, jeśli ktoś ma jeden zestaw i przekłada je z kompletu na komplet jest dosyć narażony na usterki spowodowane przez warsztat podczas wymiany.

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.