Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zalozylem kola letnie z czujnikami. Problem wystapil po przejechaniu paru metrow, komunikat ze w tylnym lewym kole jest za malo powietrza. Po dopompowaniu, zresetowaniu dalej to samo wiec wymiana czujnika na inny. Znowu po przejechaniu paru metrow komunikat jednak juz z przodu z prawej strony, zamienilem kola miejscami prawe na lewe i komunikat dalej ejst na prawym wiec czujnik bym odrzucil. Spotkal sie ktos z czyms takim i wie jaka moze byc przyczyna? Wogole w menu nie pokazuje mi cisnienia opon i temp chociaz mam to zakodowane i napisy sa lecz sa --- kola na zielono tylko ten prawy przod na pomarancz swieci ale nie pokazuje ile jest cisnienia
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
problem moze sie sprowadzac do kompatybilnosci odbiornika z czujnikami, zczytanie ista przyniesie ci odpowiedz, w takim wypadku trzeba by go wymienic, mozesz tez poukladac wszystkie kola jak najblizej niego - prawy tyl - i wtedy sprawdzic czy wszystkie dobrze odczytuje, to tez by wskazywalo na odbiornik
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpinam się pod temat.

Problem tego typu ze rdc na idrive pisze by sprawdzić ciśnienie kół i zresetować rdc.

Problem jednak w tym ze rdc się resetuje i nie kończy resetować tak jakby się zawiesiło?

Gdzie jest ten odbiornik od rdc?

Pamietam ze miałem taki problem tez w x1 f48.

Może ktoś z was już ta usterkę naprawił kiedyś?

MADE IN PRL
Opublikowano
Sluchaj podjedz do ogarnietego wulkanizatora, ktory ma taki odbiornik i sprawdzi ci czujniki przykladajac go do nich, w taki sam sposob u mnie sprawdzilem i jeden okazal sie wadliwy temu nie chcial zresetowac systemu
Opublikowano

No tak ale tu czujniki działają i jest przerwa na odbiorniku który się resetuje/zawiesza.

Przy którym kole jest skrzynka odbiornika?

MADE IN PRL
Opublikowano

Ja tak miałem z nowymi czujnikami które kupiłem do zimówek, wgrywało się do 49%-60% i dalej tracił kontakt, potem temat trochę studiowałem, rozmawiałem z różnymi specami od opon i czujników i wyszedł mi brak kompatybilnośći. Co oczywiście w kolegi wypadku raczej nie ma miejsca bo wnioskuję że czujniki wcześniej funkcjonowały normalnie, ja w głównej mierze obstawiałbym koniec baterii w jednym z czujników bo ich średnia długość życia to ok 4-5 lat, ale z tego co wiem potrafią one paść zdecydowanie szybciej, w ostateczność jest jeszcze ta skrzynka ale wcześniej sprawdziłbym każdy czujnik z osobna jakimś programatorem tpms.

Oczywiście piszę głównie o kompletach czujników w dwóch różnych kompletach felg, jeśli ktoś ma jeden zestaw i przekłada je z kompletu na komplet jest dosyć narażony na usterki spowodowane przez warsztat podczas wymiany.

p44ahXld_o.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.