Skocz do zawartości

E30 Mb52b28, kilka pytań...


kamil111-16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Nabyłem jakiś czas temu E30 po swapie na 2.8. Autko było "wstępnie" przygotowane pod drift. Ja robię z tego Daily. Został hydrauliczny ale dyfer zmieniłem na standardowy (poprzedni zaspawany). Mam pytanko bo występują drgania kiery przy 120 i przy 160. Koła mechanik twierdzi że wyważał więc chyba geometria wchodzi w grę ? Tylko nie wiem jak z tym wyjdzie bo zawias też z tego co wiem z E36... No i wskaźniki, od paliwa pokazuje często full (niekiedy pukne, lub sam z siebie pokazuje w miare normalnie). Jest na to jakiś sposób ? No i wskaźnik od temp. Mój mechanik mówi że to się nie będzie dogadywało ze wskaźnikiem od E30. Aczkolwiek temp. pokazuje tylko nie wiem czy to się pokrywa z rzeczywistością. Ewentualnie jakiś uniwersalny zamontować "ala" wyświetlacz ? No i czy tam do wymiany uszczelniacza w dyfrze (przy wejściu na wał) jest potrzebny jakiś specjalny klucz ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.