Skocz do zawartości

F11 520i nierówna praca silnika na wolnych obrotach


bartekb79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Zwracam się z prośba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w F11 520i (N20B20) 2012r. Auto po uruchomieniu na zimnym i spadku obrotów do nominalnym (700-800 obr/min) zachowuje się jakby wypadał mu zapłon - delikatne przerwy w pracy. Silnik wyczuwalnie "wibruje". Opóźniona reakcja na gwałtowne wciśnięcie gazu, rura wydechowa jest mocno zaczerniona ( bogata mieszanka ?). Auto normalnie przyśpiesza


W silniku zostały wymienione:


- kompletny rozrząd wraz z napędem pompy oleju

- wszystkie cewki

- wszystkie świece

- termostat

- olej

- płyn chłodniczy

- filtr powietrza


Sprawdziłem również :


- nieszczelności w dolocie ( brak)

- wyczyściłem przepływomierz

- sprawdziłem przepustnicę ( czysta)


Diagnozowałem auto Istą - brak błędów ...


Skłaniam się ku diagnostyce układu zasilania paliwem a dokładniej poprawną pracą wtryskiwaczy. Co Wy na to ? Czy ewentualne korekcje wtryskiwaczy na "-" czy "+" mogą świadczyć o kończącym się wtryskiwaczu ? Gdzie to sprawdzić w ISTA? Jak kodować wtryski w Ista ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam


Zwracam się z prośba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w F11 520i (N20B20) 2012r. Auto po uruchomieniu na zimnym i spadku obrotów do nominalnym (700-800 obr/min) zachowuje się jakby wypadał mu zapłon - delikatne przerwy w pracy. Silnik wyczuwalnie "wibruje". Opóźniona reakcja na gwałtowne wciśnięcie gazu, rura wydechowa jest mocno zaczerniona ( bogata mieszanka ?). Auto normalnie przyśpiesza


W silniku zostały wymienione:


- kompletny rozrząd wraz z napędem pompy oleju

- wszystkie cewki

- wszystkie świece

- termostat

- olej

- płyn chłodniczy

- filtr powietrza


Sprawdziłem również :


- nieszczelności w dolocie ( brak)

- wyczyściłem przepływomierz

- sprawdziłem przepustnicę ( czysta)


Diagnozowałem auto Istą - brak błędów ...


Skłaniam się ku diagnostyce układu zasilania paliwem a dokładniej poprawną pracą wtryskiwaczy. Co Wy na to ? Czy ewentualne korekcje wtryskiwaczy na "-" czy "+" mogą świadczyć o kończącym się wtryskiwaczu ? Gdzie to sprawdzić w ISTA? Jak kodować wtryski w Ista ?

Pozdrawiam

Zdiagnozuj - porównaj parametry silnika - żądane a odczytane, a nie tylko kasowanie błedów.

Moze jakiś czujnik źle działa ale w granicach normy.



Automatel czy manuel ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.