Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy Państwo, opiszę po kolei przebieg zdarzeń.

Pierwszy raz do szarpania silnikiem doszło w trakcie jazdy po mieście, wielokrotnym zatrzymywaniu się i wyłączaniu silnika na kilka minut. Po którymś z kolei włączeniu silnika zaczęło szarpać a wskazówka obrotomierza falowała. Włączyła się również kontrolka Check engine. Od razu odstawiłam samochód do mechanika, wymienione zostały wszystkie świece i uszczelka pod głowicą, ponieważ widać było, że silnik się poci. Miesiąc wcześniej wymieniane były m.in. wszystkie filtry, olej, wówczas silnik był suchy.

Niedługo po tym, znowu na rozgrzanym silniku po kilkudziesięciu minutach jazdy stanęłam w korku, szarpanie i falowanie wróciło. Check engine włączyło się dopiero po ok.40 minutach takiej pracy silnika. Nastepnego dnia odstawiłam samochód ponownie do mechanika, stoi u niego dwa tygodnie i nadal nie znana jest przyczyna.

Może to istotne - od kilku miesięcy temperatura silnika nie przekracza 80 stopni.

Czy miał ktoś analogiczną sytuację?

Opublikowano
Zmień mechanika ,żaden szanujący się mechanik nie zostawiłby czyjegoś auta bez ruchu na dwa tygodnie. W ogóle to podłączył samochód pod komputer żeby sprawdzić błędy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.