Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Ostatnio wymieniałem wahacz dolny od strony kierowcy i rozrusznik(zdjęta klema)

Po podłączeniu akumulatora,kierownica jest krzywo i wywala błąd Activ steering. Inpa nie może skasować błędu 614a ,ale ostatnio po kilku km sam znikł i wszystko było Ok oprócz krzywej kierownicy. Chciałem zrobić inicjalizacje,ale nie przechodzi testu i wtedy wywala błąd AS 614a motorlagewinken nicht instalisiert czy coś. Do tego po kilku km wywala błąd DSC. Czy to kwestia ustawienia na kompie czy szukać problemu w wiązce od AS? Czy ktoś jest w stanie napisać jak zrobić kalibrację inpa? Bo może coś źle robię?

Aha i jak klikam w inpie,aby zrobić inicjalizacje to wtedy coś pyka raz w kolumnie kierowniczej i wywala błąd..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zawsze piszę. Chce najpierw potwierdzić na 100% ,ale w związku z wirusem nie mam gdzie oddać auto na ustawienie zbieżności. Ogólnie to po ustawieniu zbieżności błąd sam powinien się wykasować bo czujnik w kierownicy musi się pokrywać z tym w maglownicy. Jeśli po ustawieniu zbieżności błąd nie ustąpi to trzeba zrobić kalibrację. Narazie nic nie mogę zrobić bo nie mam gdzie tego ogarnąć :mad2:


Ps. "Może" :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.