Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowy i proszę o wyrozumiałość. Mój problem jest taki że jadąc po mieście na wolnych obrotach dochodził głośny pisk w okolicy alternatora, jest to silnik N53. Po dodaniu gazu dźwięk ustawał. Dojechałem w ten sposób do domu gdyż nie było więcej żadnych objawów. Pod domem zaczęły wariować obroty i wywaliło błędy 2A2C 2A2B 2C7F. Zwaliłem pasek mikro i niestety dźwięk nie ustał wydobywał się dalej jakby pod alternatorem. Posiadam nowe wtryski, świece. Może miał ktoś podobny przypadek bo nigdzie nie mogę znaleść. Wiem że pod spodem jest pompa wysokiego ciśnienia ale ta pompa wymieniana była 95tyś temu dokładnie w 2014 roku. czyżby już nadszedł jej czas tak szybko czy może to jednak coś innego.

Opublikowano

Masz błędy mieszanki ubogiej na obu bankach 2a2c 2a2b, może to być lewe powietrze np, przyczyna może być Odma z pokrywa zaworów, Odma często piszczy w bmw, ten ostatni błąd to sonda lambda przed katem bank 2.

Pierwsze do sprawdzenia to live data, zwłaszcza korekty paliwowe długoterminowe i krótkoterminowe.

Odkrec korek oleju na odpalonym silniku i opisz jak silnik zareaguje

Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano
Na chwilę obecną rozebrałem kolektor ssący ale nic nie widzę. Moim podejrzanym jest pompa podciśnieniowa. Rozbiorę i wszystko sprawdzę dokładnie. Nieszczelności nie znalazłem a dźwięk jest tak głośny że aż wstyd było jechać. Ewidentnie jakby pasek ale okazało się że to nie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.