Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wczoraj miałem problem z zapaleniem auta. Bardzo długo kręcił aż padł aku. Podłączyłem kablami pod drugie auto i po długim kręceniu odpalił, więc chciałem odprowadzić auto do domu. Przejechałem jakieś 30 km, w tym czasie auto szarpało a także się dławiło jak stałem na światłach. 5 km od domu po przydławieniu zgasło i nie mogłem go odpalić. Po podpięciu pod inpe mam 3 błędy. Pierwszy dotyczy egr który jest od momentu zaślepienia, Drugi - 5 needle motion-sensor plausibility with speed (rpm) sensor-pulse, trzeci 8 glow device(jest już od dłuższego czasu i nie było przez niego problemów. Obstawiam że drugi błąd może być przyczyną problemów, teraz pytanie od czego powinienem zacząć? Regeneracja wtrysku sterującego, może pompy?
Opublikowano
Update - Zauważyłem powietrze w przewodach paliwowych które idą od filtra w dół. Odłączyłem przewód który doprowadza paliwo do filtra i po przekręceniu zapłonu paliwo tędy nie płynie, pytanie jest czy powinno? Czy to by wskazywalo na uszkodzoną pompę w baku? Da się to jakoś sprawdzić w INPA/DIS?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dis zapewne jest test pompy vp44, polecam go wykonać. Próbowałeś odpalić na plaka gdy jest problem z rozruchem? Sprawdzałeś czy paliwo jest w prawej komorze?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.