Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurcze straszny golas.

Synowi może to przeszkadzać, a napewno przeszkadzać będzie to ewentualnie przyszłemu kupującemu.

W BMW nie przystoi tak słabe wyposażenie.

Silnik też d..y nie urywa.

Ale na pierwsze auto może być ok :wink:

Opublikowano

No właśnie chodzi o to żeby miał syn w miarę małe koszty użytkowania codziennego...

A czy widzicie coś nie fabrycznego :?: jakieś przeróbki wewnątrz :?: Czy dobrze widzę ze jest tam przycisk start-stop :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

www otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318-2-0-143km-klimatronik-parktronik-szyberdach-alufelgi-aso-bmw-ID6CTJw6.html

No właśnie chodzi o to żeby miał syn w miarę małe koszty użytkowania codziennego...

Dlatego wybrałeś BMW 318i w silnikiem N43? :mrgreen:

:cry2:

Przepraszam, ale trudno zachować powagę... :oops:


Krótko:

Jak mają być "niskie koszty" - to nie ta marka, jak mają być "niskie koszty użytkowania bieżącego" to w tej marce i za te pieniądze TYLKO diesel, jak ma być trójka - to trójka W DIESLU !

I potwierdzi Ci to każdy faktycznie zorientowany w tej marce.

Choć najprawdopodobniej na pierwsze auto najlepsza byłoby jedynka E87 - oczywiście nadal w dieslu... :cool2: :D

Jedynka w części tylnej nadwozia jest mniejsza niż trójka, ale jeździ delikatnie i precyzyjnie.

Normalnie E87 jest jak żyletka... - czyli świetna. :cool2:

Do miasta super autko.


BTW:

Teraz wszyscy chcą benzyn, Niemcy poczuli, że na spowodowanej przez siebie aferze dieslowej mogą zarobić tylko obracając kota ogonem. :cry2:

Cholerni hipokryci... :mad2:

Więc teraz benzyna jest JAKOBY super, diesel PRAWDOPODOBNIE gorszy... :nienie:

Taka sytuacja.

Tylko, że rynek za tym nie nadąża - benzyny w tamtych czasach były jakie były, a i w nowoczesnych dużo jest g*wna...


W związku z tym trafisz pachnące e90 w dieslu - niezajechane lepiej sprawi się w mieście niż to w silniku benzynowym N43...

Taka prawda... - brzmi zaskakująco - nieprawdaż?

Popatrz jak stereotypy mogą zmienić prawdę we fałsz, a fałsz zaczynamy odbierać jako prawdę...

Poza tym nie martw, się jak niemioszki w końcu opanują hybrydę i elektryka - to benzyna też będzie beeee...


Rozwinięcie:

Wracając do tej z linku, po pierwsze - rok produkcji - pierwsze dni 2010 roku to nie jest ani model, ani rocznik 2011. :duh: :mad2:

:mad2:

A że to silnik N43, to nie dość - że nie jedzie, nie dość - że pali, to NIE NADAJE SIĘ ani do miasta, ani na ostrą jazdę... :|

NOX, wtryski, cewki, palenie oleju... Będzie drooogo, oj drogo. :mad2:


Smutne zakończenie:

Chcesz BMW - kupisz przezroczystego diesla BMW, będzie lepszy niż te "cudne" benzyny BMW z tego okresu.

Chcesz pełnej niezawodności i niskich kosztów na pierwsze auto?

Civic 1.4i /1.8i / 2.2dtec, Auris 1.6i / 1.4 d4d, Lancer 1.5i / 1.8i - czekają. :!:

A jak ma być trwały german (trwałość już nie aż taka jak powyżej, ale daje radę) to: Golf lub A3 w 1.6 8V ewentualnie jakaś Astra 1.4i 120KM / 2.0cdti...



Zdekodowany VIN: WBAPF51030A430878

Prod. Date 2010-01-13

Type 318i

Series E90 (3 Series)

Body Type Saloon

Steering Left Hand Drive

Engine N43

Displacement 2

Power 105kw / 143hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour Space-grey metallic (A52)

Upholstery Cloth "Vertex/anthrazit" (EBAT)


Editions and packages

S7RS Package Comfort


Comfort and interior equipment

S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

S4AE Armrest front, retractable

S493 Storage compartment package

S403 Glass roof, electrical

S494 Seat heating driver/passenger

S428 Warning triangle and first aid kit

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S431 Interior mirror with automatic-dip

S423 Floor mats velours


Multimedia

S698 Area-Code 2 for DVD

S663 Radio BMW Professional


Driver assistance and lightning

S540 Cruise control

S521 Rain sensor

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S548 Kilometre speedo

S534 Automatic air conditioning

S520 Fog lights


Wheels and drive

S2BW BMW LA wheel, double spoke 268

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S230 Extra package, EU-speciifc


Environment and safety

S863 Dealer List Europe

S8SC Telematics access request,country-spec.

S879 On-board literature, German

S801 National version Germany

S851 Language version German

S321 Exterior parts in vehicle colour

S8SP Control unit COP


Other equipment

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CC Auto start/stop function

S161 Exhaust emissions standards EU5

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CB CO2 equipment

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
:mrgreen: spoko ja to z grubsza wszystko wiem,mam niedaleko właśnie 2,0d M47 w automacie i chyba ruszę dupe w tygodniu obejżeć :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.