Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E60 520i 2004 125 kw Sedan Cześć, mam problem z rozładowaniem akumulatora Po wyłączeniu zapłonu, zamknięte drzwi, wewnątrz przedziału silnikowego słyszę brzęczenie (myślę, że to zawór jałowy). Dźwięki kliknięć co 13 lub 20 sekund. Ten dźwięk (kliknięcie i buzz) nigdy się nie zatrzymuje. Jeśli fizycznie odłączę tablicę rozdzielczą lub wyjmę bezpiecznik zestawu wskaźników (bezpiecznik nr 13), hałas ustanie po 2 minutach i akumulator przestanie działać. Po odłączeniu KBM, SGM, KOMBI, IHKA, MPM, PDC, AHM błędów nie można naprawić, ponieważ wciąż skaczę ponownie. Mam również problem z centralnym zamkiem za pomocą pilota, którego nie można odblokować ani zablokować, ale gdy się zapadnie. Za pomocą mikroprzełącznika nie można otworzyć bagażnika. Mikroprzełącznik jest w porządku. ☹️
Opublikowano
U mnie właśnie zegary były przyczyną nie usypiającego auta. Po wyjęciu tak jak u Ciebie bezpiecznika 13 (zegary) auto usypiało. Wymieniłem zegary i od tamtej pory (przeszło rok spokój). Przed zakupem zegarów pożyczyłem od kolegi licznik z anglika, któremu już i tak bym nie zaszkodził podłączeniem do mojego auta.
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano
Ale kiedy odłączam zegar, błędy K_CAN w IHKA, CID, KBM, CAS, MPM, PDC, SHM, AHM nie mogą być usunięte. Co powinno pójść lub nie po rozłączeniu?
Opublikowano
Mogą nie pójść żadne bo licznik też łączy się z linią can. Podmień na początek licznik i sprawdź czy usypia.
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.