Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć...jestem świeżo po zakupie auta i jest to moje pierwsze bmw, także proszę o wyrozumiałość. Zauważyłem że naderwana jest tylna tuleja mocująca dyferencjał, a do tego sączy się z niej olej/plyn. Przymierzam się do jej wymiany i pytanie, jak dużo mam rozbierania żeby się do niej dobrać??? Przerabiał ktoś z Was ten temat???


https://sklep-bmw.pl/przeglad-czesci/?site-listaczesci/bmw-3-E91N/33_1229/52083/UX91/2030/33/belka-zawieszenia-tylnego

Pozycja nr 14

Opublikowano
Najlepiej to zdejmij dyfer i wymień od razu wszystkie od dyfra. Przy okazji możesz zmienić okej i uszczelniacze półosi. Uszczelniacze kupi po rozmiarach corteco. Nie kupuj tych typowo „od Bmw” bo zapłacisz po 100zł a mnie się udało kupić po 23zl oryginalne tylko „nie dedykowane” a pod rozmiar (to te same tylko marketing inny)
Opublikowano
Dzięki wielkie za wskazówki...zdjęcie dyfra tak jak sugerujesz będzie najlepszym rozwiązaniem i wymiana wszystkich tulejek mocujących...a już przy okazji zrobi się wymianę oleju i simerów...pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.