Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


mam problem z moim e60 lci. Chciałem dołozyć do niego tempomat , zamontowałem manetkę tempomatu o odpowiednim numerze części oraz obudowę kolumny kierowniczej . Dopisałem do FA $540 którą jest tempomat , zakodowałem po tym funkcją FA_WRITE moduły CAS , LMA oraz KOMBII . Później zrobiłem w nich kodowanie popierz SG_CODIREN. Tempomat w dalszym ciągu nie działa . Domyślam się ze powinieniem jeszcze zrobić to w DSC ale nie mam go na tej liście w NCS EXPERT ....


Czy jest ktoś kto potrafi pomoc ?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakoduj SZL , SZM i KOMBI pustym MAN .

Masz skrzynie automat czy manual ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SG_CODIEREN tylko warunkiem poprawnego zakodowania jest - pusty plik MAN w folderze WORK .

To jest zabieg dopasowania wszystkich ustawień w module do aktualnego wyposażenia .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

stworzyłem pusty plik man w folderze WORK następnie zrobiłem SG_CODIEREN w SZM,SZL,KOMBII po kolei. w dalszym ciagu tempomat nie działa .

Jakiś pomysł ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś błędy-diagnostyka była ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
w DSC były błędy czujnika kąta skrętu i zapaliła się kontrolka trakcji po kodowaniu SZL,SZM,KOMBI . Zrobiłem w tool32 funkcje offsetwerte dsc sensoren nullen i kontrolka zgasła a błędy wykasowałem i już ich nie ma . W DDE były błędy świec żarowych ale one już były wcześniej . Dodam ze jak połączę się z SZL to w parametrach widzi jak coś robię manetka od tempomatu .
Opublikowano

Jak otworze NCS , wybiorę cas do komunikacji , potem back i widzę wszystkie moduły gotowe do kodowania . Następnie wciskam process car dalej code car i wyskakuje błąd Error in CABD. Look at CABI.ERR and ERROR.LOG COAPI-2020 .

Jak koduje moduły SZL,SZL,CAS,KOMBII każdy z osobno to błąd ten się nie pojawia . Nie wiem czy wynika to z nieaktualnych SP DATEN ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Unikaj „proces car” kodowanie całego auta .

Koduj moduły pojedynczo , sprawdź czy dopisało do wyposażenia 540 , możesz spróbować $544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania .

INPAą czytaj błędy .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
błędów brak . zrobiłem w iscie D funkcje steering angle adjustment . w dalszym ciągu tempomat nie działa . jak zrobić sg codiren w dsc ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W LCI nie ma DSC na liście kodowania

Nie spotkałem e60 e61 LCI z tempomatem 540 zawsze było 544 .

Usuń z FA 540 i dodaj 544 - może się uda .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

próbowałem z $544 ale nic to nie dało . aktualnie mam dodane $544.


odczytałem inpą błedy , dwa w DDE dotyczące swiec zarowych bo sterownik swiec mam do wymiany od jakiegoś czasu .

jest jeden który pojawił sie w DSC.


6E0F - DCC : Fehler im interface zum Kombi - instrument .


raz nawet pojawił się komunikat na wyswietlaczu Control Cruise deactived .


jakiś pomysł ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłeś samą manetkę , a zwijak został ORI ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Dołożyłem tylko manetkę bo w moim SZL było miejsce na manetkę tempomatu . Sprawdzałem w katalogu po vin i numery centrum sterowania i zwijaka są takie same w przypadku tempomatu i bez , tylko w przypadku aktywnego tempomatu jest inne SZL . Kupiłem cały zestaw od e60 LCI z tempomatem ( centrum sterowania , manetki itp ) przy demontażu sprawdzałem numery i były takie same jak u mnie wiec stwierdziłem ze bez sensu przekładać całe SZL .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.