Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.


W mojej e60 530d siedzą jeszcze oryginalne amortyzatory BMW i chyba będę je zmieniał na nowe ale tylko sachs ze względu że to ta sama budowa i aluminiowy korpus.

Teraz pytanie czym się różni amortyzator pod "dynamic drive" (takie są obecnie na aucie) od zwykłego amortyzatora oraz amortyzatora pod "dynamic drive" i "sports suspension settings" ? i mam dylemat jakie wybrać


Wraz z amortyzatorami zmieniłbym sprężyny na m technik również firmy sachs ( z tego co wiem są troszkę krótsze od zwykłych) i o wiele lepiej się je zakłada na amortyzator, bo jak teraz mam zwykłe sprężyny to jest masakra ze ściągaczami i nakręceniem śrubki na tłok amortyzatora przez poduszkę amortyzatora.


I planuję zrobić taki mod aby wstawić mu zawieszenie z wersji mpakietowej ale nie mam pewności co do amortyzatorów jaki numer wsadzić aby amor spełniał swoją rolę i pasował pod sprężynę m technik sachs

Opublikowano
Sportowe są krótsze, zwykłe zawieszenie ma dłuższe a Dynamic Drive to dotyczy stabilizatorów musiałbyś mieć EDC żeby był amortyzator z przewodem który się usztywnia po kliknięciu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.