Skocz do zawartości

E36 dyfer.pol os ?


damian3009

Rekomendowane odpowiedzi

E36 95 r 2.8 duża głowa. Sytuacja taka że cos strzelilo i nagle nie mogę jechać. Zagladam pod spód i ukreciła se pol os od strony pasażera przy piascie nawet ta guma jest jakby skrecona

Oficjalne mialem szpere3.15(w ogłoszeniu opisane i w zapewnienia sprzedawcy). Na 1 wrzucone kręci se tylko jedna pol os ta uszkodzona auto nie jedzie . Z tego co wyczytałem to gdzy szpera jest powinny se kręcić kola synchronicznie nawet w takiej sytuacji ?

Może być tak ze to ona nie spina juz ? ..jestem smutny tracę wiarę w ludzi ..może jest inne wytłumaczenie jest to moj 2 samochodzik wczesnej mialem punto 1 proszę o wskazówki Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję


25% blokady w teorii i w praktyce znaczy tyle że koła są spięte razem do momentu gdy obciążenie jednego z kół jest o dany procent większe, - wtedy most powinien puścić .



Tak ,nie ?

Teoretycznie kolo z sprawna polos opór całego auta a zerwana pol os praktycznie żadnych oporow ?


Przelozenie nie do odczytania z blaszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gdyby szpera działała to część mocy powinna napędzać drugą półoś. Być może poprzedni właściciel wprowadził Cię w błąd, a być może po prostu szpera się zużyła. Jeżeli nie da się nic odczytać z tabliczki, to zostaje zdemontować pokrywę przekładni i zobaczyć co jest w środku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.