Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E36 95 r 2.8 duża głowa. Sytuacja taka że cos strzelilo i nagle nie mogę jechać. Zagladam pod spód i ukreciła se pol os od strony pasażera przy piascie nawet ta guma jest jakby skrecona

Oficjalne mialem szpere3.15(w ogłoszeniu opisane i w zapewnienia sprzedawcy). Na 1 wrzucone kręci se tylko jedna pol os ta uszkodzona auto nie jedzie . Z tego co wyczytałem to gdzy szpera jest powinny se kręcić kola synchronicznie nawet w takiej sytuacji ?

Może być tak ze to ona nie spina juz ? ..jestem smutny tracę wiarę w ludzi ..może jest inne wytłumaczenie jest to moj 2 samochodzik wczesnej mialem punto 1 proszę o wskazówki Pozdrawiam

Opublikowano

Cytuję


25% blokady w teorii i w praktyce znaczy tyle że koła są spięte razem do momentu gdy obciążenie jednego z kół jest o dany procent większe, - wtedy most powinien puścić .



Tak ,nie ?

Teoretycznie kolo z sprawna polos opór całego auta a zerwana pol os praktycznie żadnych oporow ?


Przelozenie nie do odczytania z blaszki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Gdyby szpera działała to część mocy powinna napędzać drugą półoś. Być może poprzedni właściciel wprowadził Cię w błąd, a być może po prostu szpera się zużyła. Jeżeli nie da się nic odczytać z tabliczki, to zostaje zdemontować pokrywę przekładni i zobaczyć co jest w środku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.