Skocz do zawartości

galopowanie przy mniejszych predkosciach - co to moze byc??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zauwazylem dziwne zachowanie auta - mam manuala, touring - przy mniejszych predkosciach, od 2-ki w zwyz trafia sie ze auto galopuje. obroty nie sa za male (najpozniej przy 1500 redukuje). dzieje sie to wtedy jak trzymam noge na lekkim gazie. z tego co wyszlo po ostatnim badaniu zawiechy, to mam luzy na polosiach, ale bardzo nieduzy, zawieszenie sztywne. co to moze byc??
Opublikowano
Moze cos nie tak jest z przeplywomierzem, zdaje sie ze ktos na forum mial podobna sytuacje. W polaczeniu z luzami moze dac to efekt galopowania :wink:

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano
Moze cos nie tak jest z przeplywomierzem, zdaje sie ze ktos na forum mial podobna sytuacje. W polaczeniu z luzami moze dac to efekt galopowania :wink:

 

z tego co mi wiadomo, to u mnie przeplywomierz juz sie pozegnal ze swiatem i sa tylko jego zwloki. zauwazylem tez, ze sprzeglo tez ma juz powoli dosc. :)

 

wrzucilem temat na szukaj i widze, ze jednym auto kuleje, innym myszkuje, a moje galopuje :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam podobny problem: na 1,2,3 biegu przy obrotach do mniej więcej 2200-2500 i normalnym naciskaniu gazu lub równych obrotach szarpie i galopuje. Gdy lekko zdejmę nogę z gazu lub mocniej przyciskam - przechodzi. Gdy kupowałem mojego tds-a miał automat - teraz jest przerobiony na manual /automat padł/: kolega-mechanik który tym się zajmował twierdzi że to może być wina sprzęgła lub samego koła dwumasowego. Wszystko pojawiło się po wymianie oleju, filtra paliwa i powietrza - wcześniej nic nie drgnęło.

Jak poczytałem na forum - to wcale nie musi być to: może być "lewe powietrze", silnik krokowy i parę innych rzeczy.

Jeśli ktoś może mi pomóc - BŁAGAM :modlitwa: , bo sytuacja ta mnie strasznie zajeżyła :evil: a nie lubię jak mi coś w aucie nie "gra".

/tak się zastanawiam i może przy wymianie filtra powietrza coś się po...o, lub filtr powietrza i paliwa są g..., tzn nic nie warte/

Opublikowano
Mam podobny problem: na 1,2,3 biegu przy obrotach do mniej więcej 2200-2500 i normalnym naciskaniu gazu lub równych obrotach szarpie i galopuje. Gdy lekko zdejmę nogę z gazu lub mocniej przyciskam - przechodzi. Gdy kupowałem mojego tds-a miał automat - teraz jest przerobiony na manual /automat padł/: kolega-mechanik który tym się zajmował twierdzi że to może być wina sprzęgła lub samego koła dwumasowego. Wszystko pojawiło się po wymianie oleju, filtra paliwa i powietrza - wcześniej nic nie drgnęło.

Jak poczytałem na forum - to wcale nie musi być to: może być "lewe powietrze", silnik krokowy i parę innych rzeczy.

Jeśli ktoś może mi pomóc - BŁAGAM :modlitwa: , bo sytuacja ta mnie strasznie zajeżyła :evil: a nie lubię jak mi coś w aucie nie "gra".

/tak się zastanawiam i może przy wymianie filtra powietrza coś się po...o, lub filtr powietrza i paliwa są g..., tzn nic nie warte/

 

ja mysle, ze to raczej wina sprzegla. auto ma slabe sprzeglo, mialem z nim lekkie dymy ostaniej zimy (uciekal plyn, wymienilem jeden silownik hydrauliczny) ale ciagle czuje ze jest nie tak. poniewaz nie ma tego przy jezdzie na autostradzie, narazie sobie odpusiclem temat :)

Opublikowano

w miedzyczasie znalazłem posty na temat podobnego szrpania w tds-ach i mogą to być podobno jeszcze inne przyczyny: m.in. do czyszczenia nastawnik pompy paliwa.

Na razie zacznę od ponownej wymiany filtra paliwa i powietrza: obawiam się, że mechanik wtrynił mi Filtrona a wiadomo jakie to g. - później zaleję V-Powera i przegonię go trochę.

Pomyślę też o czyszczeniu tej pompy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.