Skocz do zawartości

N13B16 i N20B20.


JohnsonG81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Obecnie jestem posiadaczem BMW e90 318i z silnikiem N43 143 KM. Jako, że to już od 7 lat, to powoli przymierzam się do zmiany auta. Oczywisty wybór to F30. Chciałbym podpytać posiadaczy o dwa silniki, czyli N13B16 i N20B20. Wiem, że oba występują w dwóch wersjach. Generalnie nie zależy mi na wielkiej mocy. Z E90 byłem pod tym kątem zadowolony, a z tego co widzę to ten słabszy F30 N13B16 z 136KM ma od niego lepsze osiągi. Pytanie tylko jak z trwałością? Pod tym względem E90 mocno mnie rozczarowywał. Wymieniałem rozrząd, wtryski, cewki, świece, czujnik Nox, elektrozawór itd. Z tego co widzę to wtryski do N13B16 kosztują ok 260zł za sztukę, a do e90 N43 po 1000zł za sztukę więc pod tym kątem już lepiej wypada F30. Fajnie by było poznać jakieś opinie czy ten samochód jest trwalszy niż E90 i na co zwrócić uwagę przy kupnie. Oczywiście w grę wchodzi tylko auto z Polskiego salonu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem F30 z silnikiem N13B16. Dla spokoju wymieniłem kpl. rozrząd, z górnymi kołami i łańcuch pompy oleju. Ogólnie jestem zadowolony z auta. Może ten silnik nie nadaje się na tor wyścigowy, ale do normalnej jazdy wystarczy. Jeśli chodzi o osiągi, to jestem pozytywnie zaskoczony (po przeczytaniu wielu opinii myślałem, że będzie dużo gorzej). Auto w automacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.