Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jakie realne przyspieszenie 0-100 ma X3 g01 xDrive 20d - model 2019/2020? Wszystkie testy / filmiki pokazują 8.3s / 8.4s a dane katalogowe 8s ...

Ktoś mierzył jak to sie odpycha po włożeniu powerboxa? Warto?

Opublikowano

25d ma powtarzalne 7.4-7.5, gdzie w danych stoi 6.8.


20 calowe koła i wszystko w wyposażeniu. Mam dostęp tez do 20d, może uda się coś zmierzyć ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,


Jakie realne przyspieszenie 0-100 ma X3 g01 xDrive 20d - model 2019/2020? Wszystkie testy / filmiki pokazują 8.3s / 8.4s a dane katalogowe 8s ...

Ktoś mierzył jak to sie odpycha po włożeniu powerboxa? Warto?

25d ma powtarzalne 7.4-7.5, gdzie w danych stoi 6.8.


20 calowe koła i wszystko w wyposażeniu. Mam dostęp tez do 20d, może uda się coś zmierzyć ;)

 

Udalo sie zmierzyc?:)

Opublikowano
Tak, zapomniałem napisać :) na 19 calowym kole i z dobrym wyposażeniem 8,8-8,9 powtarzalne (dragy, po korekcie). Do 100-200 prostej zabrakło :lol: 20xd przed wprowadzeniem milda czy biturbo, także wersja z końcówki 2018 roku.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wybaczcie kamyk do tematu i może margines. Trochę się aut z chipem miało. Chciałem już odejść od tej drogi, ale na drodze życia trochę przymusowo stanęło x3 F25. Musiałem wziąć rodzinnie poleasing.

Może nie powerbox i nie G01 ale 2.0d w F25 (184KM) w silniku po programie wychodzi mi powtarzalne 8,1-8,2 s. Wcześniej nie mierzyłem. Ale było ciężko na serii i szok na hamowni.

Dodam że mam wrażenie, że te silniki w bmw odwrotnie do np audi nie mają bonusa ale raczej kastrację. A tu jeszcze argument może że babka jeździła, ale ta wiem ma ciężką nogę i... może zamuliła czy nie? ale..

Silnik przed programem miał 120 tyś nalatane i nie trzymał mocy. Zamiast 184 KM wyszło na hamowni Vtech miał 165 KM.

Po programie ok 210KM. i zobaczone na liczniku 220 Vmax i 8.1 0-100 komórką mierzone.

Porównanie do X4 2017 2.0d seria i też w rodzinie. Słabiej to x4 jedzie 0-100 i Vmax. 200 na blacie i właściwie jakoś koniec. Do X3 po programie mocno czegoś w tym X4 brakuje. A przecież buda inna niższa i wgl. Nowocześniej, ciszej, ale jaj nie urywa, bo przesiadce do x3 w x3 lepiej jeśli chodzi o wrażenia z jazdy. Oczywiście X4 nowszy więc diesel ciszej, i auto nie trzeszczy.

Nie wiem jak G01 ale coś w silniku warto robić w tym temacie. Nawet w dieslu. Bo przy tej budzie i ciężarze wrażenia przeciętne jakoś. Wiadomo. SUV, mały diesel, ale watro pomyśleć. Program mam 3 lata 200 tyś już na blacie, 70 tyś po programie i nic się nie dzieje.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
X3 G01 2.0 D 190 wierzę, że zawsze lepiej mieć większą moc silnika w aucie ale czy warto przeprowadzić jego modyfikacje? Znacie jakiś godny polecenia sposób, który znacznie podniesie seryjną moc oraz dynamikę i będzie bezpieczny? Co sądzicie o PowerBox'ach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.