Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zaraz po kupnie zauważyłem falowanie obrotów po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym, po sprawdzeniu błędów na komputerze u elektromechanika (byl blad egr i 3 wtrysków) i odpieciu przepustnicy (przestaly falować)stwierdzil ze to ona. Wymieniłem na nowa i przez okolo 3 miesiace bylo ok. Problem wrócił dokładnie taki sam. Bylem u tego samego i innego na diagnostyce i błąd zaworu EGR i chlodniczki EGR (tu urwane było cięgno od tej poduszki/grzybka) i ponownie bledy wtrysków. Sprawdziliśmy numery i zgadzają sie z tym co w komputerze, wiec zaadoptowane. Wymieniłem chlodniczke z zaworem na używaną i to samo (obaj mowili ze to nie powód falowania, predzej wtryski). Ostatnio jadąc trasą, auto straciło totalnie moc, żadnego komunikatu. Akurat bylem w trasie wiec 15km dojechałem do kolegi i przesiadka w jego auto. Po 3 dniach odpaliłem moj, olej ok, zadnych komunikatów, wszystkie przewody ok. Zrobiłem 200km i chodzil normalnie, moc ok, oprocz falowania. Dzis odpielismy przepływomierz i falowanie znika, po podpięciu wraca. Czy wymieniac przeplywomierz czy dac wtryski do sprawdzenia? Inne pomysly? falowanie obrotów jest coraz gorsza i występuje tylko na rozgrzanym silniku na zimnym chodzi okej. Nie kopci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.