Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wolnych obrotach strasznie śmierdzi w aucie jakimś palonym plastikiem, gumą czy coś takiego. Raczej nie olej ani płyn chłodniczy bo to bym poznał.

Wydobywa się też dym z okolic nagrzewnicy, przewodów od gazu, tak jakby z lewej strony silnika i z tyłu, za parownikiem, ciężko dokładnie znaleźć źródło tego dymu ponieważ dość dużo go jest.

Co tam jest co może się nagrzewać do takiej temp żeby aż się topić/palić ? Gazownik ostatnio wymieniał mi przewody od gazu to może one gdzieś się dotykają do czegoś ?

Podczas jazdy problem znika.

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?

Opublikowano

U mnie parownik jest zamontowany nad kolektorem wydechowym do kielicha. Przewody wodne do parownika leżały na osłonie termicznej tej bliżej kabiny :shock: . Często czuć było jakimś plastikiem czy gorącą gumą.

Druga sprawa. Poprzedni właściciel wymieniał uszczelki pokrywy zaworów. Przy dokręcaniu śruby w pokrywie znajdującej się na wysokości kolektora wydechowego tego bliżej kabiny pękła pokrywa ( 2 cm pęknięcie przy krawędzi ). I przez to pęknięcie minimalnie sączył się olej. I czasem kapnęło sobie na osłonę kolektora lub sam kolektor. Po pierwszej dłuższej trasie i sprawdzeniu co autko potrafi na expresówce :8) , gdy zjechałem zatankować i się zatrzymałem pod dystrybutorem to aż lekki dymek z nawiewu poszedł. Dym był ze smażącego się oleju na kolektorze.

Pęknięcie zakleiłem , przewody wodne od parownika podniosłem. Dziwnych zapachów ani dymu już więcej odpukać nie było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.