Skocz do zawartości

e46 po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?


SmokE88

Rekomendowane odpowiedzi

Witma,


jestem po swapie na M57N2 306D3(218km z x3)


przymierzam się do planów na przyszły rok.


Obecnie mam wsadzone wzmocnione sprzęgło (kevlar)

dolot z BIG IC,

Wydech przelot na jednym tłumiku 3"

DPF oFF


i to chyba tle ;)


z racji tego że auto jest jako trzecim pojazdem w domu (hobbistyczna zabawka) chciałbym trochę podkręcić.


czy ktoś z kolegów ma informację odnośnie wydajności wtryskiwaczy?

obecnie mam ori o nr - 7 809 193

słyszałem że nie warto zmieniać wtryskiwaczy ze względu na zbliżoną wydajność. Obojętnie czy z 218km czy z 235km lub 286km, wszystkie wystarczają do ok 420km z tolerancją +-3% w zależności od nr.


Czy ktoś z kolegów może potwierdzić te informacje lub zaprzeczyć?

fajnie by było gdyby ktoś udostępnił listę z potencjałem danych wtryskiwaczy w przypadku gdy nie zgadza się w w/w stwierdzeniem.


Turbo -

Hybryda -

chciałbym gtb2560 lub gtd2872 - mile widziane wasze zdania opinie (jak wstaje, potencjał, etc.)


zastanawiam się jeszcze nad upgrade do bi-turbo(skrzynia manualna) ale musiałbym zmienić całą wiązkę silnika wraz z sterownikiem i dodatkowo wyłączyć immo ( w x3 i e46 jest jeszcze EWS a w e90 był juz CAS ) i wyłączyć skrzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.