Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam na ukończeniu BMW F11 z 2017 r. samochód po dzwonie i wystrzeliły poduszki, jednakże nie wywalił napinacz kierowcy (dla mnie dziwne)

Po podłączeniu isty nie da się wykasować błędu zbyt duża rezystancja. Sprawdziłem całą wiązkę od fotela do ACSM (opór układu z napicznaczem w kostce ACSM 3.0 Ohm.

Czyzby sterownik walnięty ? (ponadto jest błąd i przerwa światłowodu w zderzaku)

PS zrobiłem mały eksperyment i odłączyłem napinacz i spiąłem piny żeby sprawdzic czy wyskoczy błąd i wyskoczył zbyt mała rezystancja. Wniosek rozpoznaje zmianę rezystancji ale nie widzi prawidłowej. Jest w ISta możliwość podejrzenia oporności napinacza?

Jakie macie rady flashowac esysem czy od razu wymieniac??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Często jest tak że na pierwszy rzut oka nie widać że jest wywalony a jest - wstaw rezystor dla testu i skasuj dtc, jak nie wróci to masz odpowiedź.

Jaki masz dokładnie dtc?

Opublikowano
Witam, załóż tylko dla testu rezystor zamiast napinacza. Jeśli błąd zniknie - jesteś prawie w domu :) Przed wymianą napinacza nawet w takim wypadku sprawdź jeszcze wtyczkę do napinacza - z doświadczenia wiem że też nawet w 2017r potrafi nabroić ( chociaż to szczególne wypadki ).
Opublikowano
Miałem taką samą sytuację nie wiem czemu ale wkładanie opornika nie działało dopiero wymiana napinacza pomogła no i oczywiście warunek sprawny sterownik u mnie nie dało się go zresetował wgrywanie nowego softu tez nic nie dało ( wymiana na sprawny )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.