Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, po regeneracji maglownicy najpierw wyskakiwal blad czujnika kata skretu przy maksymalnym skrecie w lewo, w prawo bledu nie bylo ale w lewo kierownica miala wiecej obrotow niz w prawo. pojechalem na reklamacje i przestawili. teraz mam po rowno w lewo jak i w prawo ale blad nadal wyrzuca i dodatkowo krecac w prawo. blad pokazuje tylko i wylacznie przy do 1cm obortu kierownica od maksymalnego skretu w lewo jak i w prawo. wchodzac przez inpe w DSC to wartosci sa na 0, wchodzac przez bezpieczenstwo >kolumna kierownicza ~ poazuje wszystkie wartosci, czujnik skalibrowany i pokazuje wartosc 0 przy kolach prosto (wczesniej bylo 7+/-) czujnik padl sam z siebie czy jak?


https://www.fotosik.pl/zdjecie/4da027e5d8572faa

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

zapomnialem odpisac, wystarczylo przekodowac modul SZL dla czujnika kąta skretu z wert 01 na wert 02, i wszystko wrocilo do normy.


wert 02 ma wieksza tolerancje na ilosc obrotow kola kierownicy. mam chyba jakas dluzsza listwe wsadzona, nie wiem. wazne ze wszystko dziala :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.