Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Grupowiczów!,

szukam dla siebie E39 bez upiększeń tuningowych. Znalazłem jeden egzemplarz, gdzie silnik, skrzynia i środek są w bardzo dobrym stanie. Aby nie było tak fajnie jest jedno ale. Samochód ma problemy z blachą. Chciałbym prosić o waszą radę, gdyż nie mam doświadczenia z samochodami, które rdzewieją a tym bardziej z e39.

Samochód ma zlokalizowane miejsca z rdzą:

- tylna klapa w okolicach przycisku otwarcia/ światełka,

- dwa małe punkty nad przednią szybą, moim zdaniem dopiero się zaczyna.

- próg pod kierowcą , na samym jego początku ma małe bąble na lakierze,

- drzwi kierowcy i pasażera od dołu w pasie na wysokości 10 cm lakier zrobił się brązowy, od środka drzwi na rancie są ok.

- Samochód nad tylnym kołem lewym i prawym był lakierowany. lakier ma między 200 a 210 um.


Czy tego typu defekty dyskwalifikują samochód. Przypomnę, że stan techniczny jest bez zarzutu.

Liczę się na wydatek międy 3500 a 4000pln na naprawę karoserii, jednak czy może okazać się, że problem z blachą będzie wracam i to ze zdwojoną siłą?

Z góry dziękuje za konstruktywna rade!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Grupowiczow!

Zaryzykowałem i kupiłem opisywane E39.

Lakiernik ocenił prace na 5.5tys. W cenie jest zabezpieczenie podwozia.

Czy sie opłacało kupić taki samochód to wyjdzie po czasie.

Napewno w promocji nie kupiłem. Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ruda ,ruda,ruda

Ja u siebie próbowałem z tym walczyć ale, jest to nie do ogarnięcia.

Naogladalem się trochę filmików z przeprowadzonych napraw blacharko-lakierniczych i nie są to łatwe ani tanie rzeczy.

Jak chcesz być pewny co tam się dzieje w aucie to musisz często odwiedzać blacharza, który pokaże ci zardzewiałe elementy i omówi sposób naprawy .

Ja napewno wymienilbym drzwi na nowe/stare/bez korozji ( ja tak zrobiłem u siebie ,) , tylną klapę też bym szukał w dobrym stanie. A progi , tu niestety trzeba zajrzeć pod plastiki i do środka profili zamkniętych. Jak jest ruda należy ściągać płaty i wstawiać najlepiej ze zdrowego dawcy. I tu ,przy tych pracach należy jak najmocniej kontrolować blacharza. Jak on szykuje materiał przed spawaniem, jak go konserwuje od środka i jakich urzywa środków.

Daj znać jak to wygląda u ciebie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.