Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z braku czasu nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich tematów dotyczących błędu 480A.

Od kilku dni samochód trochę inaczej jeździ, tj. turbo ładuje od ok. 2k rpm.

Sprawdziłem w inpie, błąd to 480A.

Mam pytanie, czy jeśli zapewnię odpowiednie warunki (paliwo, prędkość, temperatura) to komputer sam zacznie procedurę wypalania? Czy muszę pobierać np. disa?

Pozdrawiam i liczę na jak najszybszą pomoc.

https://zapodaj.net/5ac80b8be79c2.png.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=363791


Przeczytaj sobie chociaż pierwszą stronę.

Kolega bardzo dobrze to opisał.


A szczególnie to....

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou_200606/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde6/particulate-filter-system/EZjPC6cq

Edytowane przez Burza1234
Opublikowano

Dziękuję za odzew.

Panowie, mam pytanie, czy przy aktualnym stanie rzeczy (jedyny błąd związany z DPF to 480A) automatycznie uruchomi się wypalanie? Jest na to szansa?

Dodam, że nigdy nie obserwowałem tematu wypalania w swoim BMW.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Czyli powinienem zarejestrować stary DPF jako nowy, niestety nie mam programu innego niż INPA czy NCS.

Jest jakiś dostępny w internecie program do zrobienia tego?

UPDATE

Mimo zapewnień, że z błędem 480A DPF się nie wypali, pojechałem go przepalić na trasie 60km ze stałą prędkością. Błąd zniknął, auto zaczęło normalnie wstawać.

Pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.