Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mędrcy, jest tak - jak temperatura spada poniżej 5 stopni to w ciągu nocy rozładowuje się akumulator. Akumulator jest sprawny, ładowanie jest prawidłowe, komputer diagnostyczny orzekł, że załącza się samoczynnie sterownik świec żarowych - został wymieniony, ale problem wrócił - tym razem komputer pokazuje samoczynne załączanie podgrzewacza paliwa.... Ki czort to może być, spotkał się ktokolwiek z taką usterką?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego wróżek tu nie ma.

Możemy jedynie nakierować cię na jakiś trop.

Podał byś chociaż kody błędów jakie miałeś teraz i wcześniej.

Fajnie by było zamieścić informacje z jakim mamy do czynienia silnikiem.

No i przynajmniej podał byś miesiąc i rok produkcji.

Jeszcze jedno .......podane rozwiązania na forum nie zawsze świadczą o tym ,że przyczyną awarii jest ta sama rzecz.


Nagrzewnica paliwa jest zintegrowana z filtrem paliwa i jest włączana w zależności od temperatury i ciśnienia w filtrze paliwa. Wyłączniki ciśnieniowe i termostaty są również zintegrowane z filtrem paliwa. Ogrzewacz paliwa działa tylko przy włączonym zapłonie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powoli rozwijający się segment rynku, bez wątpienia zwracają wyższe wskaźniki zużycia paliwa niż ich odpowiedniki z silnikiem benzynowym.


Ale mają też własny zestaw problemów, w tym wycofania specyficzne dla niektórych elementów silnika Diesla.


NHTSA wydała zawiadomienie o wycofaniu z eksploatacji pojazdu sportowo-użytkowego BMW X5 xDrive35d z 2009 r., Z których 2120 zostało sprzedanych w USA. Pojazdy, których dotyczy problem, zostały zbudowane w fabryce BMW Spartanburg w Południowej Karolinie w okresie od 1 października 2008 r. Do 12 czerwca, 2009.


Wycofanie rozpocznie się w październiku, gdy będą dostępne części zamienne.

Problemem jest potencjalnie wadliwa grzałka filtra paliwa, która może pozostać włączona nawet po wyłączeniu pojazdu. Może to spowodować rozładowanie akumulatora lub, co gorsza, przegrzanie i potencjalnie spowodować pożar.


Filtr paliwa wymaga podgrzewacza, ponieważ w przeciwieństwie do benzyny lepkość oleju napędowego może wzrosnąć w niskich temperaturach, co może zatkać filtr paliwa lub inne części wysokociśnieniowego układu paliwowego w nowoczesnych pojazdach z silnikiem Diesla.


Nie jest to również pierwsze wycofanie silnika wysokoprężnego X5. W czerwcu BMW ogłosiło wycofanie prawie 1000 wersji czystego oleju napędowego swojego nowego i przeprojektowanego modelu X5 2012, aby zastąpić część, która może spowodować awarię wspomagania kierownicy .


Jeśli posiadasz BMW X5 xDrive35d 2009, możesz skontaktować się z NHTSA pod numerem 1-888-327-4236; pamiętaj o odwołaniu do kampanii o numerze 11V441000. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta BMW pod numerem 1-800-525-7417 lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].

https://www.greencarreports.com/news/1065715_2009-bmw-x5-diesel-recalled-for-faulty-fuel-filter-heater

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.