Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanie do znawców tematu, posiadam BMW x5m 2012r przebieg 43.000km silnik został standardowo przegrzany i lekko przyłapało na panewkach, moje pytanie jest następujące czy robić generalny remont mojego silnika, ( moze ktoś poleci dobrego i zaufanego mechanika, który ogarnia te silniki) czy druga opcja kupno kompletnego silnika ( tylko z kupnem używki rożnie bywa, niby przebieg 40.000 a zaraz moze sie okazac to samo co z moim silnikiem. Może ktoś podpowie coś mądrego, kto już przerabiał ten temat w swoim aucie.
Opublikowano

Jeśli chodzi o remont to wszystko zależy od poziomu zniszczeń w silniku. Naprawa wału to często prowizorka i nie wystarczy w tych silnikach. Napisz skąd jesteś to polecimy dobry warsztat, który uczciwie pomoże w naprawie.

Jak kupisz kolejny silnik to koniecznie wymień panewki na nowe.

Opublikowano
No właśnie wczoraj rozmawiałem z facetem który prowadzi serwis boscha bodajże miejscowość Nawojowa i odradza mi wymiane silnika na używkę twierdząc ze do takiego silnika nie wystarczy wymiana panewek, tylko o razu razem z panewkami, uszczelniacze, pierścienie, gumki głwic, uszczelniacze i wiele innych, pompe oleju, a to robi juz kolosalną kwotę i raczej mało opłacalną. doradza aby zregenerować mój silnik robiąc szlif wału, ( a z tymi szlifami tez bywa różnie). koszty remontu też wydają mi się trochę wysokie. znalazłem silnik kompletny , facet twierdzi ze 44.000 przebiegu. najchętniej założył bym taki, wymianił panewki a mój sprzedał na części
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Też mam ten sam problem, tylko u mnie nie poszła panewka, a powierzchnia 2ch cylindrów jest przytarta. Znacie kogoś kto by ogarnął blok i wstawił tuleje alusil? Warto w ogóle się w to bawić? Chciałbym kogoś kto mi ogarnie cały dół silnika tzn. regenreacja bloku, nowe pierścienie i tłoki, inspekcja wału i dobór nowych panewek. komu to najlepiej zlecić i jakie są koszta?


Co do Twojego silnika to nowy wał i panewki tyle w temacie. Tłoki do sprawdzenia i na pewno nowe pierścienie. Tak czy inaczej silnik do wyjęcia, czapki itd. Daj znać co zrobiłeś ze starym blokiem, chciałbym pobawić się trochę w tuning tego silnika chętnie odkupię uszkodzony. Pozdro

Opublikowano

Jaki polecacie warsztat do naprawy bloku silnika?


Chcę rozhonować wszystkie cylindry +0.25 (mój pomysł chętnie dogadam z warsztatem co oni o tym myśla) + 2 tuleje alusil


Co do wału panewki mam ok, nie rozbierałem ale na pewno żadna nie jest obrócona, nie ma opiłków w oleju, stukania itd. Jeśli wał jest uszkodzony to leci nowy wał i tutaj nie ma oszczędzania


Jestem z Lubelskiego, mam firmę i mieszkam w Montrealu. Wysyłka to nie problem wysyłam killka kontenerów tygodniowo do Polski, jedyny koszt to powrót. Chcę ogarnąć ten silnik i nawiązać spółpracę, mogę mieć dużo klijentów na naprawy.


Jakie tłoki przy odbudowie polecacie? Oryginał? Widziałem na ebay komplet po 1000$ tylko nie wiem co to jest, niby ori ale z Chin ktoś testował?


Czy ktoś moze polecić warsztat DZIAK?


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.