Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie. Wczoraj wymieniłem komplet wahaczy przód i drążek kierowniczy, po opuszczeniu samochodu i włączeniu zapłonu wyskoczył błąd " uklad kierowniczy. Jedź wolno dalej..." Nie działa wspomaganie i cały czas się świeci kontrolka kierownica z wykszyknikiem. Byłem dzisiaj w warsztacie i powiedziano mi że prawdopodobnie trzeba ustawić zbieżność, geometrię oraz przyuczyc kąty czy coś takiego, jakiś tam sensor co za to odpowiada. Czy mieliście podobny przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Jeżeli geometria jest w 5 stron świata to normalne zjawisko ale musi być naprawdę źle z geometria aby coś takiego wyskoczyło. Reset czujnika kata skrętu tez można zrobić
Opublikowano
Wcześniej miałem ustawiana zbieżność na wywalonej tulei wahacza. Po wymianie wahaczy i drążka kierowniczego zauważyłem że przednie kola się rozlazły trochę. Pytałem już warsztacie o ta sytuację i facet powiedział że miał już 80 takich przypadków że trzeba było ustawić zbieżność i zresetować czujnik kątów.
Opublikowano
ma człowiek racje, też miałem takie przypadki. Jak nie pomoże geometria to wtedy ewentuanie zaprogramować na nowo eps o ile jest w aucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.