Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. mam pytanie odnośnie wału korbowego do silnika bmw x5m 4.4 555km kod silnika s63b44a. moje pytanie jest następujące: w moim aucie wał ma numery 7599499, moj mechanik twierdzi ze musi byc wał tylko i wyłącznie z silnika o oznaczeniu s63, jak patrze na oferty wałów to silnik n63 posiada wał o takim samym numerze, teraz moje pytanie czy ten wał bedzie pasował do mojego silnika
Opublikowano
Narazie orientuje się czy w ogóle robić remont tego silnika czy kupić drugi kompletny silnik, zmienic w nim panewki dla pewności, a mój sprzedać na części. a może ktoś polecił by jakąs firmę która sprzedaje te silniki
Opublikowano
Witam, podzwoniłem troche po tych serwisach i ile ludzi tyle dobrych rad, jeden mówi, że chetnie zrobi remont mojego silnika ale chce zmienić w nim dosłownie wszystko łądznie z wtryskami, pierścieniami, nowy wał, panewki, popychacze i wiele innych, co wg mnie po przebiegu 40.000 napewno nie jest zuzyte, drugi mówi że wyłącznie wkładać używkę lecz też chce wymienić pół wnętrza, a trzeci z kolei robi remonty tych silników i chętnie sptrzedał by mi swój silnik tylko zebym dokupił nowy wał korbowy, bo reszta niby jest dobra, mojego nie chce robić ponieważ twierdzi, że trzeba zmienić także prawie wszystko w srodku po przebiegu 40.000 jego silnik natomiast ma 100.000 i srodek ma dobry. ( bardzo dziwne) ale za to mój chętnie weźmie w rozliczeniu oczywiście za cenę złomu. może jest ktoś na forum co jeździ takim autem i robił już jakieś zmiany panewek lub remont , ( przy jakich przebiegach ) wolałbym zrobić remont mojego silnika ale bez przesady żeby wymienić wszystkie bebechy.
Opublikowano

W moim aucie był wymieniany silnik nie w ASO, przy przebiegu około 160 tys. km.

Kupiony używany na allegro z najmniejszym przebiegiem i wymienione panewki korbowodowe. Wymieniłem również wszystkie wtryski, cewki i świece ale to nie było konieczne, zrobiłem to prewencyjnie, właściwie z własnej głupoty :)

Znam przypadki wymiany silników w tych autach i przeważnie właśnie tak robią. Kupują gołą używke i wszystko co sprawne przekładają z Twojego silnika. Do tego wymiana panewek korbowodowych na nowe oczywiście. Świece i cewki jednak bym kupił nowe. Chyba zalecana wymiana świec co 50 tys. km (co drugi przegląd olejowy według wskazań BMW). Cewki natomiast często padają gdy je się zacznie wyciągać.

Znam dwa przypadki M5 F10 gdzie panewka się zatarła przy przebiegu około 120 tys. km.

Na pewno nie kupuj regenerowanego wału, bo to się nie sprawdzi.

Opublikowano
Jeśli zdecyduje sie na remont mojego silnika to oczywiście wal nowy orginał i wszystkie potrzebne częśći, chciaż zastanawiam sie nad uzywką, ponieważ mam dwie na oku , jeden słupek za 22.000 niby przebieg 40.000 i drugi cały komplet za 28.000 przebieg 50.000, jeśli zdecyduje sie na ktorys z nich to napewno panewki do wymiany na orginały i wtryski do sprawdzenia, musze podjąć decyzje ( moje auto ma przebieg 45.000)
Opublikowano

Panewki i wtryski w ASO mam spore zniżki więc nie było tragedii. Może warsztat który Ci wymieni silnik ma dobre ceny.

Cewki i świece w czescidobmw.pl

Jak masz VIN auta, z którego pochodzi silnik to mogę sprawdzić ostatni zapisany przebieg w historii serwisowej.

Opublikowano

WBSGY01050LY62613

Jeśli to nie problem,

a jeszcze pytanie, jeśli nie byłby to problem, spytał byś w aso jaką zaproponowaliby Ci cenę za nowy wał z panewkami?? tak dla porównania czy kupować samemu czy szukać w siebie kogoś co ma znajomego w bmw

Opublikowano

Proszę pamiętać, że każdy przypadek jest indywidualny i oceny uszkodzeń można dokonać tylko po wstępnych oględzinach silnika. Listę niezbędnych części do naprawy można doprecyzować dopiero po pomiarach takiej jednostki napędowej, tym samym określić dokładne koszty obsługi.


Ostatni odczyt z klucza dla wskazanego numeru nadwozia to 43.747 km

Opublikowano
Zdaje sobie z tego sprawę, ogólnie wał jest na 100% do wymiany ponieważ długi czas jest juz rozłożony silnik i zaczoł korodować wał. muszę gdzieś ten silnik zawieźć żeby ktoś postawił konkretną diagnozę czy naprawiać ten silnik czy szukać kompletnego używki.
Opublikowano
A co sądzicie o nowych silnikach tzn goły słupek, w internecie można kupić za 28.000 fabrycznie nowy słupek s63b44a. Czy faktycznie to jest nowy czy po jakiejś regeneracji.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

ASO sprzedaje nowe silniki do poprzedniej M5 S85, które de facto są po regeneracji.

Nie wiem jak jest z S63, ale może być podobnie.

Opublikowano
Jedno pytanie jeszcze odnośnie sprawdzenia przebiegu silnika. Nie mając vinu auta, można dojść w jakiś sposób jaki jest przebieg? Może jakiś nr np na bloku po którym sprawdzimy vin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.