Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej musiałbyś rozkleic klosz bo slot z kostką od tej brewki jedt u góry w obudowie lampy i nie wypniesz tego nawet jakbyś wyjął palnik i próbował przez otwór po nim tam gmerac.

Pzdr.

Opublikowano
Witam, roboty sporo aby wyjąć lampę. Miałem ten sam przypadek "obrysówki" po stronie kierowcy zgasły - proponuje wykodować z modułu FRM i po problemie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez przesady. Wyjęcie reflektora to 10-15 min.


Sześć śrub u góry zderzaka torx t30 (dwie spinki i uszczelka out)

Cztery śruby na dole pod zderzakiem chyba 10

Nadkole ok. 12 śrubek 8

Zderzak przy błotniku 1 albo 2 śrubki 10

Dalej już tylko reflektor 4 śruby torx t30

Opublikowano

Niby nie ma tragedii z wyjeciem lampy w f10 (jedynie dostęp do śruby pod lampą z tyłu - od strony silnika - jest kijowy) ale z łezką w oku wspominam demontaż lamp w e39 - 3 śruby od góry, bez odkrecamia nadkola, zderzaka itp, itd i lampa na wierzchu...

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby nie ma tragedii z wyjeciem lampy w f10 (jedynie dostęp do śruby pod lampą z tyłu - od strony silnika - jest kijowy) ale z łezką w oku wspominam demontaż lamp w e39 - 3 śruby od góry, bez odkrecamia nadkola, zderzaka itp, itd i lampa na wierzchu...

Pzdr.

E60 tak samo od góry ale 4 śruby. Dwie luzujesz, dwie odkręcasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.