Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka,


od niedawna jestem posiadaczem e90 320i, 2008 rok 170km


otóz problem jest taki - na wolnych obrotach czasami faluja a czasami nie obroty, oraz podczas jazdy czuc czasami szarpniecie.


gdy docisnie sie pedal mocniej auto idzie jak pocisk,


poprzedni wlasciciel wymienil czujnik NOX w serwisie BMW ( mam fakture ) oraz 2 cewki 2 lata temu i swiece tez 2 lata temu.


bledy jakie sie pokazaly :

5e19 - DSC engine management interface

5e018 - DSC engine management interface

30ea DME denox catalytic converter sulphurized

3104 DME rough running , stratified-charge mode


to nie blad ale zerknalem tak o na wolnych obrotach na High pressure i bylo okolo 150047hpa

napiecie na pompie paliwa jakies 7.5v na wolnych


co sugerujecie? zaczac od nowych cewek + swiece? ( w sumie to to planowalem tak czy siak - jak wymieniac to na jakie? NGK+BERU? )

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam te same błędy (3104 i 30EA). Tez falują mi obroty na wolnych i dość mocno na ssaniu.

Wtryski, cewki i świece nowe. Jutro będę u mechanika z tym - zobaczymy co wynajdą.

Opublikowano
Mam te same błędy (3104 i 30EA). Tez falują mi obroty na wolnych i dość mocno na ssaniu.

Wtryski, cewki i świece nowe. Jutro będę u mechanika z tym - zobaczymy co wynajdą.

 


KOLEJNY:D Czwarty raz piszę już dziś o regulatorze napięcia.

Opublikowano
14.4V sprawdzisz w INPA lub ukrytym menu (szukaj na forum/ yt). Jak odpalasz auto to prawdopodobnie masz 11.4V, brak ładowania, a później jak już złapie i ładuje to go przeładowuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.