Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


juz od dawna walczę w swoim BMW w ABS'em lecz w końcu znalazł się mechanik który zauważył że problem był nie z czujnikiem ale z półosią która wymieniliśmy(skf)

ale po wyjeździe od mechanika podczas jazdy po ok 5km uruchamiała się kontrola trakcji bez powodu.

Stwierdziłem że pewnie ciśnienie w oponach jest nierówne wiec jadę na orlen(opony 195) przód dałem 2,3 tył 2,5 - inspekcja skasowana.

i znów po ok 5-6 km kontrola trakcji zaczyna wariować, po ok 18 km czerwona ikona opony z wykrzyknikiem po całej nocy sprawdziłem nigdzie nie uchodzi powietrze.

i znów kasowanie inspekcji po kilku km kontrola trakcji wariuje, po kilkunastu km znów ikona opony z wykrzyknikiem.


z wyłączonym dtc jedzie bez szarpnięć (ale bład opony i tak jest)

czujnik też był wymieniony w tym kole w którym była wymieniona półoś.

(po wymianie półosi nie mam błędów absu etc)


w czym może być problem?


PS chciałem kupić też jakas wtyczke obd ale nie wiem czy na BT czy Kabel co polecacie?

Opublikowano

Witam, dodam żę kolega w tym temacie ma podobny problem :https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=351397

ale ja mam tylko problem z szarpaniem i i ikoną przebitej opony(ikona ABS nie świeci u mnie od wymiany półosci na któej jest pierścien)


czy mechanika mial racje ze od modeli LCI pierścień jest zespolony i nie można było tylko samego pierscenia kupić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszyscy wymieniają sam pierścień, żeby nie bulić za całą półoś. Może to wina czujnika ABS? Błędy jakie masz? Tylko czytaj je czymś do BMW a nie do wszystkiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.