Skocz do zawartości

Problem z ciśnieniem układu chlodzenia er6 316i n42


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich od dłuższego czasu zmagań się z problemami z układem chlodzenia.

Mój samochód to bmw e46 316i n42 rok 2002 climatronic plus LPG

Zacznę od tego że wskazowka temperatury jest przechylona o 2mm w prawo stronę na teście nr 7 podczas jazdy temperatura utrzymuje się na 105 stopniach. Od jakiegoś czasu wymieniam części układu chlodzenia ponieważ zostają rozsadzone zbyt dużym ciśnieniem w układzie chlodzenia .

Robiłem już test uszczelki wymieniłem termostat i pompę wody jest też założona nową chłodnica bo stara się rozstrzelniła nie będę wspominał że wymieniłem dwukrotnie zbiornik wyrownawczy.

Ręce mi już opadają na forum nie znalazłem odpowiedniego tematu co do tego silnika z góry dzięki za odp

Jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika od bmw w Warszawie może polecić

Opublikowano
Jeżeli ciśnienie w układzie chłodzenia rośnie na tyle szybko, że zawór ciśnieniowy w korku nie nadąża go upuszczać, to znaczy, że do układu chłodzenia coś się dostaje. Najczęstszą przyczyną takiego stany jest przedostawanie się spalin z cylindrów poprzez uszkodzoną uszczelkę podgłowicową, pękniętą głowicę, lub pęknięty blok. Jest też taka możliwość, że masz uszkodzony reduktor LPG i gaz pod dużym ciśnieniem dostaje się do układu. Spróbuj na węch sprawdzić, czy nie czuć podejrzanych zapachów unoszących się z wlewu chłodnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.