Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowy na forum i z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy. Przeszukalem forum i nie znalazłem konkretnych informacji. Dlatego też postanowiłem założyć ten temat. Do rzeczy.

Pacjent BMW E61 545i n62b44 przebieg ok 255 tyś.

Mam problem z silnikiem a mianowicie:

Przez korek od zbiorniczka wyrównawczego uchodzi ciśnienie(słychać).

Silnik się nie grzeje, trzyma temperaturę ok 96-105°C. Pod korkiem oleju nie ma masełka, silnik nie kopci. Zrobiłem test na zawartość co2 w układzie i wyszedł popozytywny (płyn zmienił kolor) diagnoza-uszczelka pod głowicą.

Czy ktoś z was przerabiał już ten temat? Co może wyjść jeszcze po drodze? Co warto przy okazji zrobić a czego nie? O koszta nie pytam bo te wyjdą pewnie spore i jestem tego świadom. Może lepiej wstawić drugi piec? Mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób które udzielą mi kilku sensownych podpowiedzi i rad.

Opublikowano

Jedynie po drodze jest egr,ale on nie ma chłodniczki egr-u,więc pozostaje tylko jedna z głowic(uszczelka ,lub pęknięta głowica)

Nie masz innych objawów typowych dla uszkodzonej uszczelki pod głowicą ,bo tylko przepuszcza kompresję do płaszcza wodnego.

Powtórz test upg na zimnym i gorącym silniku w innym warsztacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.