Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc


Jak w temacie podczas odpalenia zimnego silnika pojawiaja mi sie spaliny w okolicy egr i zastanawialem sie czy jest to moze jakas typowa usterka latwa do zdiagnozowania bo z góry nie widac nic za bardzo a z dołu juz trzeba sie troche pomeczyc to wolał bym sie jednak jakos przygotować


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nieszczelność, nie ma tu filozofii, trzeba ją usunąć. Warto jeszcze wspomnieć jaki masz silnik, m47 czy n47.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Silnik n47. Zdaje sobie sprawe ze to nieszczelność bardziej chodzilo mi o to czy jest tam jakas uszczelka ktora pada bo chciałem ja zakupić przed rozpoczęciem rozbierania go
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego zanim zaczniesz kupować części czy rozbierać auto dobrze by było abyś zobaczył gdzie masz największe okopcenie.

Może być tak, że masz nieszczelne samą chłodniczke EGR.

W chłodnicze na dokładnie pod nią masz taką dźwignię na spreżynie zwrotnej, tam też możesz mieć nieszczelność. Nic z tym nie zrobisz bo jest to integralną część, nierozbieralna.

Zawór EGR ma jedną gumową uszczeleke ( choć w katalogu z częściami nie widzę jej jako osobna cześć, może sprzedają ją razem z zaworem).

Nie szczelny może być zawór EGR a dokładnie jego wewnętrzna cześć ( chodzi mi o tloczek, który jest zespolony z dźwignią zamocowaną do jego silniczka).

Ostatnią rzeczą mogą być metalowe uszczelki. Są one montowane po obu końcach chłodniczki....


http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E87N/Europe/120d-N47/L-N/jun2011/browse/engine/pollutant_reduction_cooling_2/


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/repair-manuals/11-engine/11-71-exhaust-gas-recirculation/HorNbEL

Opublikowano
Kolego zanim zaczniesz kupować części czy rozbierać auto dobrze by było abyś zobaczył gdzie masz największe okopcenie.

Może być tak, że masz nieszczelne samą chłodniczke EGR.

W chłodnicze na dokładnie pod nią masz taką dźwignię na spreżynie zwrotnej, tam też możesz mieć nieszczelność. Nic z tym nie zrobisz bo jest to integralną część, nierozbieralna.

Zawór EGR ma jedną gumową uszczeleke ( choć w katalogu z częściami nie widzę jej jako osobna cześć, może sprzedają ją razem z zaworem).

Nie szczelny może być zawór EGR a dokładnie jego wewnętrzna cześć ( chodzi mi o tloczek, który jest zespolony z dźwignią zamocowaną do jego silniczka).

Ostatnią rzeczą mogą być metalowe uszczelki. Są one montowane po obu końcach chłodniczki....


http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E87N/Europe/120d-N47/L-N/jun2011/browse/engine/pollutant_reduction_cooling_2/


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/repair-manuals/11-engine/11-71-exhaust-gas-recirculation/HorNbEL

 

Dzieki wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.