Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam pomozcie.po przegrzaniu i odpowietrezniu samochodu splanowalem glowice gdyz na 1 z garow byla slaba kompresja(3) pozatym woda w oleju takze widoczna byla.po zalozeniu jej spowrotem samochod nie chodzi jak powinien.kolega powiedzial ze jest zle ustawiony rozrzad gdyz nie ma niskich obrotow samochod gasnie i chodzi bardzo glosno.co to jest?wiem ze walek ma po ukruszane krzywki a takze popychacze sa do wymiany i dzwigienki.czy po splanowaniou moze byc tak ze gdy spowrotem sie ja zalozy moze juz nie chodzic jak wczesniej.pomocy!
Opublikowano
Tak mi sie wydaje ze caly problem moze tkwic wlasnie w rozrzadzie (walek popychacze dzwigienki) a co do wody w silniku to podstawowa sprawa przy remoncie glowicy to oprocz planowania ktore zrobiles to SPRAWDZENIE SZCZELNOSCI pomiedzy kanalami wodnymi a pozostalymi jesli tego nie zrobiles to blad :duh:
NIE MA JAK 192 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.