Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad adaptacją dsc w E90. Mam zmioenione zaciski na te z 35i ale sam układ dsc jest z 20d. Hamować wszystko hamuje super chociaż pedał jest trochę miękki ale zobaczcie ten filmik na YT:



Zastanawiam się czy tool32 albo inpa maja taka możliwość?

Opublikowano

Na mój chłopaki rozum jesli zmieniłeś same zacisku to nic nie musisz adaptować. To element mechaniczny. Gdybys zmienił pompę to owszem. Pedał będzie miękki ponieważ masz powietrze w układzie. W BMW musisz podnieść całe auto włączyć w np ista procedurę odpowietrzania układu i kolejno wedle instrukcji programu odpowietrzyć poszczególne koła. Zaczyna się o ile pamietam od tego które jest najdalej od pompy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Odpowietrzania robiłem i wiem że nawet inpa ma możliwość odpowietrzania ale tutaj bardziej chodzi o adaptacje czyli dostosowywanie ciśnienia dsc do max zaciśnięcia klocków.


Nie bawiłem się jeszcze inpa ale sprawdzę czy jest tam taka możliwość. Inna wielkość zacisku to tez inna pojemność płynu i moim zdaniem obligatoryjne jest wykonanie adaptacji aby układ wiedział jakie ciśnienie czemu odpowiada. Z nikad w ista by nie wzięli adaptacji

Opublikowano

Zgadza się może być mniejsza siła hamowania ale pedał mimo to nie powinien być miękki. Miekki pedał jest gdy w układzie znajduje się powietrze. Nie upieram się mogę się mylić.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Miękki za dużo powiedziane, po prostu nie podoba mi się jego praca. Muszę popatrzeć, zrobić te adaptacje i wtedy zobaczymy jaka różnica będzie
Opublikowano
Adaptacja zrobiona, różnica w sile hamowania i w skoku pedału hamulca jest ogromna na plus. Jakby inne auto zupełnie. Polecam każdemu to zrobić po wymianie zacisków jak i nawet przy samych klockach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adaptacja zrobiona, różnica w sile hamowania i w skoku pedału hamulca jest ogromna na plus. Jakby inne auto zupełnie. Polecam każdemu to zrobić po wymianie zacisków jak i nawet przy samych klockach

jeszcze napisz czym robiłeś tą adaptację

Opublikowano
Tool32 dsc87 ostatnia opcja na samym dole listy, nie pamietam dokładnie nazwy komendy. Inpa nie obsługuje adaptacji
Opublikowano

kubaj123 zaciekawiły mnie te informacje i też miałem robić tę adaptacę, ale akurat padła mi ISTA. Dzisiaj wyczytałem: https://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=21334158&postcount=5

 

Another thing... There are DSC prebleed, calibration, and activation routines in INPA and Rheingold. Completing those ALWAYS results in a brilliant brake pedal immediately afterwards. The pedal will feel almost showroom new, even without having done a physical bleed (though I've tried bleeding them too). Initial bite and pedal firmness will be stellar! But this does not last. A week or two later it is back to (not so) normal. Similarly, after the last snow day the pedal feel improved (temporarily) again. It is as if all of the DSC/ABS/Traction control operation on the slick surfaces had the same effect as the INPA/Rheingold routines.

 

także na razie się wstrzymam i jak możesz to daj znać za tydzień dwa, czy to działanie po tej adaptacji pozostało, czy jednak pedał zaczął działać po staremu...

Opublikowano
Dam znać co i jak, narazie na te chwile wszystko jest ok i bierze od samej góry. Pojeżdżę jeszcze z tydzień i zdam relacje czy wróci wszystko do starego czy zostanie jak nowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.