Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dwóch tygodni mam problem z przerwami w zapłonie.

Gdy przekroczę 2tys. zaczyna szarpać całym autem,jest tak na gazie

i benzynie.

Wymieniłem już świece[NGK],kable,palec,cewkę,komputer,została

tylko kopułka ale ona jest [podobno] dobra.

 

Auto to bmw535 e34.Czy w tych samochodach był modół zapłonu?

 

Proszę pomóżcie.

Opublikowano
ja stawiam na przepływkę, jak masz mozliwość to wymień na taką która nie była jeżdzona na gazie i jest szczelna
BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano

Przepływkę zamieniałem i jest tak samo, mierzyłem rezystancje

czujnika położenia wału i wyszło 600ohm to chyba dobrze.

Silnik przerywa tylko wtedy gdy się nagrzeje,natomiast gdy jest

zimny to jest ok.

Opublikowano

Sprostowanie rezystancja czujnika położenia wału to570 ohm

[zimny silnik], natomiast gdy silnik jest gorący to rezystancja

wynosi 650 ohm.

 

Według książki Haynesa rezystancja powinna wynosić 500-600 ohm

I teraz już nie wiem,czy on jest dobry czy zły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.