Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,jestem świadomy iż wiele wpisów jest na temat silnika N47 na forum lecz ja w tym wątku mam całkiem inne pytanie. A więc tak kupiłem dziś BMW E60 520d 177ps N47 Automat tzw. Joystick. Z oryginalnym przebiegiem 295 tys. Wszystko oryginał (Kupiony od znajomego który go posiada od początku) w dodatku ma przejechane 65 tys km po wymianie rozrządu (pod maską nie słychać żadnych niepokojących dźwięków z okolic rozrządu) generalnie problemów z tym samochodem nie miał. Moje pytanie brzmi czy przy dobrej eksploatacji typu wymiana oleju co 10kkm,filtrów,ogólnie stałej opiece (kontroli rozrządu) ten samochód długo posłuży?Mianowicie częste kontrole stanu rozrządu,zachowanie dbałości o ten silnik wraz z odpowiednią eksploatacją uczyni samochód bezawaryjnym i dającym długotrwałą przygodę tego samochodu z tym silnikiem? Mimo ciągłego nacisku na rozrząd na wielu portalach i forach motoryzacyjnych odważyłem się kupić auto z tą jednostą z myślą,że każdy samochód posiada jakieś wady lecz jeśli zapobiega im się w pore samochód cieszy się niezawodnością. Znajomy mówił o samochodzie w samych superlatywach lecz upewniając się i zadając pytanie większej rzeszy użytkowników auta z tym silnikiem chciałbym dowiedzieć się jak to na prawdę jest.Informuję uprzejmie iż jestem świadomy kosztów wymiany rozrządu.Pozdrawiam użytkowników tak wspaniałej marki jakim jest BMW! :D
Opublikowano
Kupiłeś a teraz się zastanawiasz czy auto pojeździ trochę? Nie uważasz że takie pytanie powinno paść przed kupnem? Moim zdaniem pojeździ i nie ma co się bać przebiegów 300+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.