Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.


Mam nadzieje ze znajde tu właścicieli 18is którzy naprawdę maja pojęcie mechaniczne.

Mnie czasem już brakuje a niema tygodnia bez problemów.


Mam takiego gruza e36 318is benzyna i gaz . Posiada tylko Tlumik końcowy a tak to przelot 50 .

Instalacja Gkat i Immo wycięta. Bez Termostatu.


Warunki w jakich pracuje silnik są ciężkie . Daily na pełnej . Niema dnia bez łututututu ...


Pierwszy silnik umarł bratu bo pękła głowica .

Drugi silnik umarł bo elektroda z świecy się wypaliła przy 230kmh i rozwaliła tłok cylinder a cała resztę już olej wyplukal.

Trzeci silnik to złożony z tych dwóch :) z jednego góra a z drugiego dół no i 400pln na najtańszy zestaw uszczelek.



Wczoraj przy 200kmh wystrzeliła nowa świecą boscha (ktoś mi taki komplet nowych świec podarował , zamontowałem je miesiąc temu nowe) .

Naszczescie tak wystrzeliła ze gwint został w głowicy , a środek świecy jak z pistoletu wystrzelił i rozwalił plastik i fajkę .

Elektroda leżała niedaleko .


Zestaw kabli i świece zapożyczyłem z E30. Nowe kable NGm i Świece nowe Irydium tez chyba NGK. (To tak na szybko co było pod reka )



Mam się spodziewac nastepnego wystrzału , roztopienia świec ?


Co podejrzewać ?


Zle ustawiony kat zapłonu ?


Spalanie nie wzrosło , także moje wycięcie Kat ignoruje ale może ?


Proszę o pomysły hehe



Chetnie nawiąże kontakt z kims kto już ujezdzal 318is właśnie tak na pełnej piz....



Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.