Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuję pomocy pacjent N47D20A.

Padło mi turbo, zregenerowałem, założyłem, wyczyszczone wszystkie rury dolotowe, razem z intercoolerem, wywalone klapki z kolektora i on też wyczyszczony.


Po pojeżdżeniu palą się błędy


P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

P1246 Alternator Load Input Failed

4501 Exhaust gas recircualtion - negative control deviation (air mass to high)

4390 Boost Air Temperatrure Sensor - Short Circuit to B+

4391 Boost Air Temperatrure Sensor - Short Circuit to B-



Błędy 4390/4391 odpowiadają za czujnik temperatury przed przepustnicą

P0401/4501 EGR pojawiły się dopiero teraz. Jakiś czas temu wymieniałem EGR na drugi używkę i jest wyczyszczony.



Jakieś pomysły na te błędy? Możliwe, że dzieje się to od wywalenia klapek z kolektora? Czy może turbo jest źle zrobione i po prostu wariuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.