Skocz do zawartości

POMOCY!!! pompa wspomagania e39 525 TDS automat '98


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Potrzebuje pilnie pomocy!!!

Od wczoraj pod maską dzieje sie coś nie tak... mianowicie...

jadę autem i zaczynam hamować np przes światłami, obroty schodzą do 600-700 i zaczyna wyć coś pod maską. Tak samo jest jak ruszam, ale po przekroczeniu 1000 obrotów przestaje!! Byłem w warszacie najbliżym domu, rozebrali wszystkie rolki i paski od osprzętu i powiedzieli że padła pompa wspomagania!!!! Coś podobno w niej "warczy". Sprawdzałem poziom płynu ale jest pełno. (może ktoś dolał, mam auto o 2 tygodni), próbowałem też skręcać kierownicą o oporu, zaglądając do zbiorniczka, nie było bąbli powietrza, jest natomiast niewielki wyciek z za pompy i na łączeniach przekładni z drązkami. Czy mogę prosić o pomoc, jutro (8 września) muszę wyjechać w trase 600km w obydwie strony!!!!!

Ps. Nie odczułem że kierownica chodzi ciężej ale może się nie mogę tego wyłapać.

Opublikowano

Jeżeli musisz jechać w trasę i bardzo Ci leci płyn, to kup parę butelek płynu do wspomagania i dolewaj co chwilę, może nie załatwisz pompy (chociaż chyba już załatwiłeś, jeżeli bardzo wyje).

 

Po powrocie z trasy oddaj pompę do regeneracji, adres podawałem w polecanych warsztatach. Zapłacisz parę stówek i zapomnisz o problemie.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano
przed oddaniem do regenreacji sprawdz najpierw ile kosztuje uzywana pompa. uczciwy sprzedawca powinien dac chociaz honorowa gwarancje. wydaje mi sie, ze koszt uzywanej jest rzedu 250 zlotych. troche dziwne to wycie bo przy zapowietrzeniu powinno sie lekko pienic w zbiorniku a piszesz, ze nie. jesli pompa umiera to moze zmienic na inny "gestszy" plyn ale to juz trzeba dobrego speca do rozeznania.
Opublikowano

Ja popieram regenerację. Po regeneracji odbierasz pompę, która ma całe wnętrze nowe, stary pozostaje tylko korpus. Na pewno taka pompa pochodzi dłużej niż używka. Poza tym odpada Ci ryzyko, że "nowa" używka padnie po kilku miesiącach - przy regenerowanej masz z reguły roczną gwarancję.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Dzięki wielkie za wskazówki.

Dziś odbieram auto z warsztatu (Bodex w Nowej Wsi - polecam!!)

Rzeczywiście padła pompa. Przy okazji dowiedziałem się że alternator mam nie od tego modelu (swieciła się kontrolka ładowanie - pisałem na forum o tym), alternator też wymagał regeneracji.

Z wyjazdu zrezygnowałem, zbyt duże ryzyko.

A teraz będe miał auto gotowe do drogi.

Jestem zadowolony z pracy jaką wykonał warsztat a koszty są dużo niższe niż się spodziewałem.

 

pozdrawiam wszystkich!!!

Opublikowano

Dzięki wielkie za wskazówki.

Dziś odbieram auto z warsztatu (Bodex w Nowej Wsi - polecam!!)

Rzeczywiście padła pompa. Przy okazji dowiedziałem się że alternator mam nie od tego modelu (swieciła się kontrolka ładowanie - pisałem na forum o tym), alternator też wymagał regeneracji.

Z wyjazdu zrezygnowałem, zbyt duże ryzyko.

A teraz będe miał auto gotowe do drogi.

Jestem zadowolony z pracy jaką wykonał warsztat a koszty są dużo niższe niż się spodziewałem.

 

pozdrawiam wszystkich!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.