Skocz do zawartości

[E36 Cabrio] Szarpanie przy umiarkowanej temp. silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


E36 Cabrio 318i manual 1997 rok. Kupione od "dalszej rodziny z Niemiec" celem remontu i pojeżdżenia jakiś czas. Przegrzewał się i dlatego został sprzedany i wpadł w moje ręce. Po przyjeździe do PL wymieniony termostat i porządnie odpowietrzony. Niestety okazało się, że zapowietrza się mniej więcej po 7 dniach jazdy po mieście. Diagnoza: uszczelka pod głowicą. Remont głowicy z nową uszczelką, szlif gniazd zaworowych, porządki z przewodami gumowymi i rozrządem. Wymienione świece i przewody zapłonowe.


I teraz sedno: zarówno przed jak i po remoncie głowicy, wymianach świec i kabli, resecie ECU samochód gdy jest zimny przyspiesza i pracuje wzorowo. Gdy wskazówka temperatury lekko się podniesie zaczyna mulić przy dodawaniu gazu (oraz widać że wskazówka spalania chwilowego szaleje). Po osiągnięciu temp. roboczej wszystko wraca do normy i samochód pracuje dobrze i osiąga pełną moc.


Pytanie: co to może być? Sonda? Coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.