Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema chodzę po mechanikach i nikt nie wie co to jeden nawet mówił że motor pada. A mianowicie gdy silnik zimny auto nie równo pracuje dopóki się nie rozgrzeje check się pali cały czas A czasami wywala błąd i buja całym autem i dziwnie bucha z rury jakby się dusił pisze takie coś : BAHNHORSTRA Mit geringer Motorbelastung fahren. Erhöhte Motorbelastung beschädigt Katalysator. Vom nachsten BMW Service prüfen lassen. Jak pojeździć chwilę zgasze i odpale to problemu nie ma silnik chodzi normalnie.pomocy
Opublikowano

Facet, Ty nie potrzebujesz pomocy bo nic strasznego Ci się nie dzieje.

Ogarnij sobie mechanika z mózgiem bo E65/66 bardzo łatwo zepsuć złymi/nietrafionymi diagnozami.

Opublikowano
zapewne wypada ci zaplon :wink: wiec podpiecie do kompa konieczne sprawdz bledy sprawdz na jakich cylindrach wypada zacznij od podmiany swiec cewek miejscami zeby nie wydawac kasy bo byc moze to nie cewk ani swiece

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Jakbym ogarnął to bym tu nie pisał...Jeden chciał mi zrobić pełny serwis rozrząd uszczelniacze i rurę od chłodnicy mówi że zalecane przy 300 tyś A ja mam 245 tyś. A tego co się dzieje nie zrobił.

 

Ta! I co jeszcze ?? :duh:

Jakiś baran ewidentnie chce na Tobie zarobić, może jeszcze niech weźmie głowicę do planowania i przy okazji pierścienie wymieni a zanim się spojrzysz to 20k PLN truchnie aż miło. JPRDL.


Świece i cewki, to podstawa.


Rurka potrafi pęknąć przed 100k przebiegu także nie ma czegoś takiego jak "zalecane przy 300k" .


Zadbane N62 posłuży Ci spokojnie na ponad 500k ale żeby tak się stało to żaden pseudo mechanik nie może Ci tego serwisować. Ten silnik nie wybacza "nauki na nim".

Opublikowano
No przecież tu śmierdzi valvetroniciem na odległość. Jedź do kogoś, kto podepnie auto pod iste bo pójdziesz z torbami. Trzeba sprawdzić jak wypadają zapłony. Co dzieje się po rozgrzaniu, czy przy butowaniu wywala check i ogranicza moc.
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.