Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,


jakiś czas temu kupiłem BMW 118d E87 z 2005 roku. Jako że mieszkam w Anglii, kierownicą kresy po "złej" stronie. Z jakiś czas będę jednak wracać do Polski i zastanawiam się nad ściągnięciem auta do kraju celem jego dalszego użytkowania, ale nie chcę jeździć po Polsce z kierownicą po prawej stronie. Próbowałem znaleźć w necie informacje na temat przekładki w tym modelu, ale konkretów brak. Znalazłem jedynie "komplety podzespołów" kosztujące 3-4 tys zł.

Na ile jest to skomplikowana operacja? Wystarczy poprzekładać milion części, czy trzeba coś ciąć, wiercić, spawać czy w jakikolwiek inny sposób kombinować przy konstrukcji nośnej auta? Ile czasu takie coś zajmuje profesjonalnemu zakładowi i o jakich kosztach rozmawiamy? Chodzi mi o zrobienie tego dobrze, żadnego druciarstwa nie zdzierżę.


Przy okazji przekładki zastanowiłbym się nad doposażeniem, bo moje auto to bida edyszyn - poza radiem business i kierownicą multifunkcyjną nie ma tam chyba nic dodatkowego. Czy są jakieś elementy wyposażenia dodatkowego, które podczas przekładki łatwo (i niezbyt drogo) można przeszczepić?


Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj, przekladalem wiele e87/e90. Bardzo fajne autka do przekladki. Mechanicznie rewelacja. Sciana symetryczna, przeklada sie zaslepki. Odwiercamy dokladnie 1go nita :D pod skrzynke bezpiecznikow. Elektronicznie to juz inna bajka oczywiscie. Trzeba wiedziec co sie robi. W gre wchodzi tylko wymiana wiazki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.