Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć


Postanowiłem utworzyć nowy wątek bo w sumie temat staje się popularny i coraz więcej ludzi to instaluje w swoich autach, a mogą mieć wątpliwości takie jak i ja miałem przed zakupem.


Wymieniłem w sobotę, procedura nie jest skomplikowana o ile uda się odkręcić stary NOX. :mrgreen: U mnie przy pierwszej wymianie ze 3-4 lata temu trzeba było starego NOXa obciąć przy śrubie bo wszystkie specjalne klucze do sond przeskakiwały. Dopiero mocna nasadka i kawałek rurki pomogły i na szczęście gwint w wydechu ostał. Druga sonda OE była posmarowana jakimś specjalnym białym smarem,a i tak się zapiekła tyle że udało się ją zmęczyć mocnym płaskim kluczem.


Po wymianie NOXa OE na NOXem129 wyzerował mi się zegar w aucie, nie wiem czy to jakaś specjalna sztuczka czy jak ale musiałem ustawić zegarek, data była OK.


Po zamontowaniu trzeba przeprowadzić procedurę opisaną na stronie https://bimmerprofs.com/using-nox-emulator/ i https://bimmerprofs.com/installation-nox-emulator-part-2/ , u mnie bezpośrednio po wymianie silnik dalej nie zmieniał trybów pracy, dopiero po zakodowaniu zaczął działać. Na razie się 'dociera' bo zrobiłem ~100km ale za kilka dni jadę w trasę ~600km więc będę wiedział coś więcej.

Opublikowano

Ja montowałem w 2017. Do dzisiaj wszystko ok - zrobione ok. 80 tyś



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.